KLAGEVEJLEDNING

Hvis du ønsker at klage over Sparekassen Djursland, skal du i første omgang kontakte din afdeling. Hvis du ikke er kunde, skal du kontakte den klageansvarlige i Sparekassen Djursland. 

 

Hvis du herefter fortsat er uenig i Sparekassen Djurslands behandling af din henvendelse eller resultatet heraf, kan du kontakte den klageansvarlige i Sparekassen Djursland. 

 

Du kan bede din afdeling om at blive henvist eller du kan kontakte den klageansvarlige direkte. 

 

Sparekassen Djurslands klageansvarlige er Direktør Peter Lading Sørensen. 

 

Du kan kontakte den klageansvarlige via: 

Sparekassen Djursland 
Att.: Peter Lading Sørensen 
Bredgade 10
8870 Langå 

pls@spardjurs.dk 

 

Du kan som forbruger også vælge at indbringe din klage for 
Det finansielle ankenævn 
St. Kongensgade 62, 2. sal 
1264 København K 
Tlf. 35436333 
www.fanke.dk

 

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af klage over en ydelse købt online. Det er særligt relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. 

 

Klage kan indgives her http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores mail adresse mail@spardjurs.dk